پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: دیگر نباید به این دولت اعتماد کرد؛ دوباره می‌گویند برای ۱۰۰ روز برنامه داریم.
کد خبر: ۴۱۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 07 May 2017
رحیم احمدی‌روشن ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار داشت: بصیرت و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز شهید احمدی‌روشن بود.

وی با اشاره به اینکه باید از خداوند بخواهیم که به ما بصیرت عطا کند گفت: خط قرمز مصطفی، رهبری بود و در روز 9 دی با پسرش علی در راهپیمایی شرکت کرد و به ما هم تاکید داشت که نباید بگذاریم رهبر تنها بماند.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه مردم در روز 9 دی طومار فتنه‌گران را پیچیدند و آنها را برای همیشه به زباله‌دانی تاریخ فرستادند افزود: مصطفی وقتی سایه شوم استکبار جهانی بر کشور را دید، با تلاش‌های شبانه‌روزی روی صنعت هسته‌ای کار کرد و با همکارانش توانست به غنی‌سازی 3.5 ، 5 و 20 درصدی برسد.

احمدی‌روشن با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد برجام با بیان اینکه براساس سخنان رهبر، ما باید به عهدی که مسئولان کشور بسته‌اند، به شرطی که طرف مقابل هم به تعهدات خود، عمل کند، پایبند باشیم خاطر‌نشان کرد: تاکنون هر چه که عمل شده از طرف ما بوده و تعهدات همه یکطرفه بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید کسانی بیایند که نجومی‌بگیر نباشند افزود: دولت از نجومی‌بگیران حمایت کرد و بعد هم گفت که این افراد ذخایر انقلاب هستند.

رحیم احمدی‌روشن با اشاره به اینکه به فردی باید رای داد که دلسوز نظام باشد و عزت نظام را در نظر بگیرد اظهار داشت: رئیس جمهور باید از مواضع مردم، رهبری و نظام اسلامی پاسداری و مراقبت کند.

نشست خبری در شهید مصطفی احمدی‌روشن با حضور خبرنگارانی از خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های خبری فعال در استان کرمان برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار