دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد پیروان فرهنگ منحط غربی چهره دینی کرمان را مخدوش کنند گفت: ۵۵ زن و مرد در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط در کرمان دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 07 May 2017
به‌ نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار‌داشت: درپی وصول گزارشاتی مبنی بر تشکیل باندی با سردستگی فردی معلوم‌الحال واز مرفهین بی‌درد در امر برپایی مجالس لهو و لعب و ارتکاب معاصی برخورد با اعضای باند مذکور در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: در پی رصد‌های انجام گرفته از سوی پلیس، مکان برپایی پارتی در یکی از منازل  واقع در شهر کرمان  مورد شناسایی  قرار گرفت و با صدور حکم قضائی، پلیس 55 زن و مرد حاضر در پارتی را دستگیر شدند.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: در هنگام دستگیری افراد حاضر در پارتی در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط  بودند.

وی با بیان اینکه مکان برپایی جرم با حکم قضائی پلمپ شده است، گفت: در این رابطه 19 دستگاه خودروی لوکس و گرانقیمت و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین و 10 لیتر مشروبات الکلی و سایر وسایل جرم از متهمان کشف و توقیف شده است.

سالاری تاکید کرد: استان کرمان سرزمین سرداران شهید و رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس است و دستگاه قضائی در استان به عنوان چشمان بیدار مردم، این اجازه را به غرب‌زدگان و پیروان فرهنگ منحط غربی را نخواهد داد که با هنجارشکنی و افعال مجرمانه چهره دینی استان کرمان را مخدوش سازند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار