رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با بیان این که میرسلیم برای احیای بخش تولید پا به عرصه انتخابات گذاشته است گفت: متاسفانه بسیاری از کارخانه‌های بزرگ ما تعطیل شده و برخی هم با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 08 May 2017
احمد‌علی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان برگزار شد، در پاسخ به انتقاد برخی که مطرح می‌کنند که چرا حزب موتلفه اسلامی بعد از این همه سال و با کاندیداتوری آقای میرسلیم وارد صحنه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری شده است اظهار‌ داشت: حزب موتلفه اسلامی بیش از 50 سال سابقه دارد و این حزب و حزب‌الله لبنان دو حزبی هستند که با نظر امام خمینی‌(ره) راه‌اندازی شدند.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه از ابتدا در خط ولایت بوده و هدف اصلی آن تشکیل دولت اسلامی است گفت: این هدف ما از ابتدا بوده و از هر کس که در این راه باشد حمایت می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با بیان اینکه بعد از 38 سال نخستین کاندید از یک تشکل سیاسی معرفی می‌شود گفت: احساس کردیم باید در راه هدف خود قدم برداشته و وارد عرصه انتخابات شویم.

وی با بیان اینکه معتقدیم که اگر برگزاری انتخابات به صورت حزبی باشد بهتر است گفت: رئیس جمهوری که از سوی یک حزب وارد عرصه خدمت شود پشتیبان او یک حزب بوده و حزب پاسخگوی عملکرد آن است.

مقدم با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در 31 استان و بیش از 230 شهرستان دفتر دارد تصریح کرد:حزب موتلفه اسلامی از احزابی نیست که در جریان انتخابات رشد کرده باشد و پس از انتخابات کار دیگری انجام نمی‌دهد.

وی با اشاره به جلسات هفتگی هیئت اجرایی استان‌ها و جلسات ماهیانه هیئت دبیران حزب موتلفه گفت: مرکزمطالعات و برنامه‌ریزی حزب در مرکز استان‌ها مستقر بوده و با شناسایی مشکلات مردم برای برطرف کردن آنها برنامه دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با اشاره به اینکه رئیس جمهوری که چنین تشکل قوی از آن حمایت می‌کند با دست پر به میدان انتخابات آمده است گفت: میرسلیم سوابق اجرایی و مدیریتی زیادی را پس از انقلاب داشته و کارنامه موفقی دارد.

وی با بیان اینکه میرسلیم در ابتدا عضو شورای مرکزی حزب بود و در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری رئیس دفتر ایشان بودند خاطر‌نشان کرد: وی همچنین 20 سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

رئیس حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید براینکه ما به میدان رقابت آمدیم و اعتقادی به کاندیدای پوششی نداریم گفت: نیامده‌ایم که برویم و تا آخر در صحنه رقابت باقی می‌مانیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای ما فعالیت‌های سیاسی است و مهمترین کاری که در حزب موتلفه انجام می‌دهیم، کادر‌سازی است گفت: بسیاری از مسئولان و نیروها پرورش یافته حزب موتلفه هستند.

مقدم با بیان اینکه حزب موتلفه نزدیک به 10 سال است که به سمت جوان‌گرایی حرکت کرده گفت: قائم‌مقام دبیر‌کل حزب موتلفه در کشور یک جوان است و بسیاری از مدیران استانی ما جوان بوده و میانگین سنی مدیران ما 40 سال است.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم که بسیاری از مسائل مد‌نظر رهبری در طول بیست سال در مجمع تشخیص مصلحت نظام بر زمین مانده است.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند میرسلیم تنها یک مدیر فرهنگی است گفت: میرسلیم هم یک مدیر فرهنگی، هم صنعتی و هم اقتصادی بوده و ابداع کننده موتور کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال سهم‌خواهی از نظام و پست و مقام نیستیم تصریح کرد: هدف ما تنها کمک به نظام است.

مقدم در مورد سیاست‌های خارجی حزب موتلفه افزود: در حوزه سیاست خارجی با حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارزی کشور به تعامل با تمام دنیا به جز رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

وی با اشاره به اینکه رقیب اصلی ما در انتخابات اصلاح‌طلبان و شخص روحانی است گفت: البته در میدان رقابت همه رقیب ما هستند.

رئیس حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با انتقاد از عملکرد دولت یازدهم در چهار سال گذشته گفت: روحانی از ابتدا وعده‌های زیادی از جمله وعده 100 روزه به مردم دادند که همه آنها رسانه‌ای شدند.

وی با اشاره به وعده 100 روزه روحانی گفت: وی پس از صد روز به جای گزارش و ارایه عملکرد خود به مردم، به محاکمه دولت قبل پرداخت و از خزانه خالی خبر داد و دوباره هم که به عرصه انتخابات آمده، وعده صد روزه می‌دهد.

مقدم با بیان اینکه دولت هر سال، سالگرد می‌گرفت و هر سال را سال رونق اقتصادی معرفی می‌کرد گفت: متاسفانه نه تنها شاهد رونق اقتصادی نبودیم بلکه هر سال بدتر از سال قبل بود.

وی با اشاره به اینکه پایین آوردن تورم به تنهایی هنر نیست گفت: رکود کشور را ویران کرد و 4 وزیر همین دولت به دلیل وضعیت بحرانی کشور استعفا دادند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با بیان اینکه خود من بیش از 70 مصاحبه و انتقاد از عملکرد دولت نهم و دهم داشته‌ام گفت: ما پاسخگوی عملکرد دولت احمدی‌‌نژاد نیستیم و آقای احمدی‌‌نژاد خودش باید پاسخ بدهد.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات قطعا پیروزی با اصولگرایان است گفت: البته عده‌ای اعتقاد دارند انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

مقدم با بیان اینکه هدف اصلی ما  حضور حداکثری مردم در انتخابات است گفت: حضور مردم اقتدار نظام را نشان می‌دهد.

رئیس حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه نظرسنجی‌های زیادی انجام شده و روند آرای میرسلیم رو به رشد است گفت: ایشان سابقه مدیریتی موفقی دارند، هر چند نسبت به بعضی کاندیداها شناخته شده نبودند.

وی با اشاره به اینکه میرسلیم در مناظره دوم جهشی ایجاد کرد و موجب تعجب عده زیادی شد گفت: میرسلیم در مناظره دوم، اول شد البته با حفظ اخلاق انتخاباتی، اطلاعات کامل و کارشناسی شده و متانت، از ضوابط مناظره عدول نکرد و در چهارچوب مناظره شرکت کرد و ما امیدواریم که مردم به شناخت درستی از وی برسند.

مقدم با بیان اینکه شعار امسال تولید و اشتغال است گفت: میرسلیم برای ایجاد اشتغال و نجات کشور و برطرف کردن رکود، بیکاری و مشکلات اقتصادی به میدان آمده و دغدغه اصلی وی معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه میرسلیم برای احیای بخش تولید پا به عرصه انتخابات گذاشته افزود: متاسفانه بسیاری از کارخانه‌های بزرگ ما تعطیل شده و برخی هم با 30 درصد ظرفیت کار می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با بیان اینکه ما اطلاع دقیقی از وضعیت معیشت مردم در دورافتاده‌ترین نقاط داریم گفت: ما آمار دقیقی از حاشیه‌نشینی و مستضعفین در دست داریم.

نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان با حضور خبرنگارانی از خبرگزاری‌های رسمی کشور و رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری فعال در استان کرمان برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار