دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: حوزه فعالیت اعضای این باند در سه کشور پاکستان، افغانستان و ایران بوده است.
کد خبر: ۴۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 08 May 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد ضیاءالدینی صبح امروز اظهار‌ داشت: در یکسری اقدامات اطلاعاتی دقیق و فشرده باند مذکور شامگاه گذشته در سه نقطه مختلف و به صورت هماهنگ و منسجم مورد ضربه ماموران اداره اطلاعات شهرستان بم  قرار گرفت .

وی افزود: در این عملیات سه نفر از سرکردگان این باند بین‌المللی توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج) دستگیر و  800 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه سه دستگاه خودروی سواری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم با اشاره به اینکه هر سه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند تصریح کرد: استان کرمان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان‌های هم مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان محل ترانزیت مواد‌مخدر به سایر استان‌های کشور است و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده‌اند.

وی به نقش برجسته  سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در بعد حفظ امنیت داخلی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در زمینه تامین امنیت پایدار در شرق  استان کرمان موفق بوده‌اند.

ضیاءالدینی با اشاره به اینکه ایجاد احساس امنیت برای مردم بسیار با ارزش‌تر از اصل ایجاد امنیت است، تصریح کرد: کشوری می‌تواند توسعه، عمران و پویایی داشته باشد که به جذب سرمایه‌گذار بیاندیشد و چنین امکانی زمانی فراهم می‌شود که امنیت در یک کشور برقرار باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار