رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان از سفر میرسلیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه جاری به این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 08 May 2017
احمد علی مقدم عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصطفی میرسلیم با رای شورای حزب موتلفه اسلامی کاندیدای رئیس جمهوری شده است.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی با بیش از ۵۰ سال قدمت به دست امام راحل (ره) و با نظر ایشان تشکیل شد و از ابتدا تا الان در خط ولایت حرکت کرده است و هدف از تشکیل آن پایه گذاری دولت اسلامی بود.

مقدم با اشاره به اینکه بعد از  ۳۸ سال مصطفی میرسلیم اولین کاندیدای ریاست جمهوری از حزب موتلفه اسلامی است، گفت: اگر انتخابات حزبی شود خیلی بهتر است زیرا رئیس جمهوری که پشتیبانی یک حزب باشد  آن حزب هم پاسخگو خواهد بود و سعی می کند رئیس جمهور خوبی شود.

مقدم تصریح کرد: در حزب موتلفه اسلامی مراکز مطالعات و برنامه ریزی وجود دارد که مطالبات به حق مردم و مشکلات شهر و روستا را رصد می کند و برای آن طرح و برنامه ارائه می دهد بنابراین وجود فردی از این تشکل با این قدمت و سابقه یک رئیس جمهور جامعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه چهار ساله میرسلیم تنظیم شده و آماده است، افزود: میرسلیم با دستی پر آمده است و این در حالی است که به دلیل اشراف کامل بر مشکلات مردم هیچ دغدغه ای برای طرح و برنامه و مشکلات کشور ندارد.

مقدم با تاکید بر اینکه میرسلیم سابقه اجرایی زیادی بعد از انقلاب دارد و در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، مدیر دفتر ایشان بود، اظهار کرد: میرسلیم ۲۰ سال عضو مجمع تشخیص نظام بوده و از مسائل خرد و کلان کشور به خوبی آگاهی دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان عنوان کرد: مصطفی میرسلیم قطعا تا آخر انتخابات در میدان رقابت خواهند ماند و کاندیدای پوششی نیست.

وی با اشاره به اینکه میرسلیم وزیر ارشاد اسلامی بوده و کارهای بزرگی انجام داده است، افزود: میرسلیم چهره ای فرهنگی، صنعتی و اقتصادی است و این در حالی است که میرسلیم در دانشگاه فرانسه درس خوانده است و عضو هیئت علمی دانشگاه است.

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم بیان داشت: مرکز مطالعات حزب موتلفه اسلامی در زمان ناطق نوری برنامه چهار ساله اش را با توانمندی طراحی کرد.

مقدم با تاکید بر اینکه هدف ما کمک به نظام است و از هر گونه سهم خواهی به دور است، ادامه داد: ارتباط بین کشورهای دنیا به جز رژیم صهیونیستی را رد نمی کنیم و هر کشوری که  اقتدار نظام جمهوری و تمامیت ارضی کشور را حفظ کند، ارتباط برقرار می کنیم.

وی با بیان اینکه میرسلیم با اصولگرایان فرقی ندارد و منفرد نیامده است، گفت: هیچ اختلافی با اصولگرایان نداریم رقیب ما شخص روحانی است و این در حالی است که روحانی وعده های مختلفی داده و به مردم وعده ۱۰۰ روز داد اما بعد در گزارشش دولت قبل را به چالش کشید.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان به انتقاد از دولت چهار ساله روحانی پرداخت و افزود: دولت روحانی فقط دولت قبل را محاکمه کرده  و می گوید خزانه خالی است به گونه ای که هر سال از رونق اقتصادی دم می زند اما مسائل اقتصادی و معیشت مردم هر سال بدتر از سال قبل بود.

اصولگریان پیروز انتخابات خواهند بود

مقدم به طور قطع پیروز در انتخابات را با اصولگرایان دانست و گفت: ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود اما باز پیروزی با اصولگرایان است.

وی بیان داشت: با توجه به افکار سنجی که در کشور انجام شده است اصول گرایان هر روز روند رو به رشد دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمان از دولت احمدی نژاد انتقاد کرد و گفت: دولت احمدی نژاد تنها دولتی بود که یک مورد هم مشورت با حزب موتلفه اسلامی نداشت.

مقدم بالای ۷۰ درصد حضور مردم را در انتخابات پیش بینی کرد و بیان داشت: هدف ما در نظام اول حضورحداکثری مردم در انتخابات است.

وی تصریح کرد: میرسلیم از مدیران موفق کشور است که در همه زمینه ها صاحب نظر بوده است اما در جامعه و صاحب تریبون نبوده و ما باید او را به مردم معرفی کنیم و این در حالی است که در مناظره دوم از نظر اخلاق، متانت و با اطلاعات کامل و کارشناسی شده در چارچوب موضوع صحبت کرد و این یعنی یک جهش بزرگ در راستای ریاست جمهوری صورت گرفته است.

وی با تاکید به اینکه احمدی نژاد با یک شعار در مدت کم  با وجود نداشتن سوابق مدیریتی آنچنانی در بین مردم شناخته شد، افزود: میرسلیم با دست پر برای تشکیل دولت اسلامی با شعار مقام معظم رهبری که تولید و اشتغال بود برای نجات کشور از مسائل اقتصادی آمده است و میرسلیم با تخصصی که دارد صنعت و اقتصاد کشور را احیا می کند.

وی اظهار کرد:  با توجه به اینکه میرسلیم از مشکلات مردم دور افتاده ترین روستا مطلع است لذا بیشترین دغدغه میرسلیم معشیت مردم است که با تدوین برنامه اشتغال به رفع آن بپردازد.

مقدم در پاسخ به سوال خبرنگار از سفر میرسلیم در ۲۴  اردبیهشت ماه به کرمان خبر داد و گفت: احتمالا در این سفر یک نشست خبری هم خواهد داشت اما هنوز قطعی نشده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار