شهردار کرمان با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیر‌همسطح چهارراه ولی عصر‌(عج) از برنامه زمان‌بندی عقب است گفت: یکسری وسایل که قرار بود از خارج از کشور برای این پروژه وارد شود، متاسفانه در قبل از سال محقق نشد.
کد خبر: ۴۲۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 09 May 2017
علی بابایی شهردار کرمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار پروژه تقاطع غیر‌همسطح چهارراه ولی عصر‌(عج) در برنامه است اما از برنامه زمان‌بندی عقب است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم روند پیشرفت این پروژه در آینده جبران شود گفت: یکسری وسایل که قرار بود از خارج از کشور برای این پروژه وارد شود، متاسفانه در قبل از سال محقق نشد.

شهردار کرمان با بیان اینکه تولید سگمنت‌های این پل در محل کارخانه در حال انجام است افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا اواسط مردادماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه محور گلبازخان نیز باز شده است و در حال جدول‌گذاری هستیم خاطر‌نشان کرد: بعد از باز شدن این مسیر، کار بازسازی و مرمت میدان تاریخی ارگ کرمان و پیاده‌راه سازی آن آغاز می‌شود.

بابایی با بیان اینکه طرح میدان آزادی کرمان هم بر اساس تایید شورای ترافیک در حال انجام است گفت: این پروژه هم قرار است که در تاریخ 10 مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد اما در جریان روند کار به مشکلاتی برخورد کردیم.

وی آب‌های زیرسطحی را یکی از این مشکلات عنوان کرد و افزود: این موضوع پیش‌بینی نشده بود و متاسفانه کار را به عقب کشاند و سایر قسمت‌ها مطابق برنامه در حال انجام است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار