کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای نجات اقتصاد کشور از رکود، نجات سیاست کشور از قبیله‌گرایی و نجات فرهنگ کشور از غرب‌زدگی وارد صحنه شدم.
کد خبر: ۴۲۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 10 May 2017
حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی امشب در دیدار با مردم کرمان با بیان اینکه رشادت شهامت و ایستادگی مردم این استان در نبرد حق علیه باطل ستودنی است، اظهار داشت: این سرزمین زادگاه و مهد پرورش شهیدان بزرگواری چون شهید باهنر و رزمندگان پرافتخاری چون سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی تصریح کرد: هر جا که شاهد حضور یک مدیر انقلابی در کشور هستیم ‌سرافرازی، عزت و افتخار این مردم در عرصه‌های مختلف به دست آمده است.‌

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به وجود مشکلات زیاد در این کشور گفت: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شایسته مردم این سرزمین نیست.

وی با اشاره به اینکه اساس قدرت در کشور ما حضور مردم همیشه در صحنه است، گفت: امام به ما آموختند خداباوری، مردم‌باوری، جوانان‌باوری و خود‌باوری را در عمل و نه در شعار ‌باور داشته باشیم چرا که مردم کشور‌مان در همه عرصه‌های مختلف ثابت کردند که ما می‌توانیم.

وی با اشاره به مشکلاتی چون فقر مطلق و جوانان تحصیل‌کرده بیکار در جامعه گفت: کشور ما توانمند بوده و نیروی انسانی و ثروت برای رفع مشکلات مردم دارد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 17 هزار کارخانه و کارگاه تولیدی در کشور تعطیل شده است گفت: نیمی از ظرفیت صنعت کشور تعطیل است و این حق مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه بازکردن قفل مشکلات کشور به دست بیگانگان نیست گفت: کلید حل مشکلات به دست توانای مردم و جوانان فرهیخته این کشور است.

رئیسی با بیان اینکه دولتی که وقت خود را صرف تجاری کند شایسته ما نیست گفت: دولت باید کار کند و زمینه کار اشتغال و تجارت را برای مردم فراهم کند.

وی با بیان اینکه آیا دولت تا کنون به وعده‌هایش عمل کرده است؟ گفت: آنچه باعث ترس و وحشت در جامعه است بیکاری فزاینده جوانان است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ملاک برای مردم آمار نیست، جیب مردم است گفت: آیا وضعیت و شرایط رکود در جامعه برای ما مناسب است؟ آیا دولت در برابر 11 میلیون جوان آماده ازداوج در کشور مسئولیت ندارد؟

وی در ادامه افزود: اگر تنها دو نفر از بدهکاران بانکی بدهی خود را بپردازند مشکل تسهیلات  500 هزار نفر زوج جوانی که در انتظار وام ازدواج هستند حل خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه مشکل ما در کشور کمبود نقدینگی، آب، امکانات، ذخایر و معادن نیست گفت: مشکل ما در کشور ضعف مدیریت است.

وی تصریح کرد: دیواری که ما در این کشور ایجاد می‌کنیم دیوار بین چپاولگران اقتصادی و حقوق مردم است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه برای هوا و هوس‌های قدرت‌طلبانه به صحنه سیاست نیامده‌ام گفت: برای نجات اقتصاد کشور از رکود، نجات سیاست کشور از قبیله‌گرایی و نجات فرهنگ کشور از غرب‌زدگی وارد صحنه شدم.

وی خاطر نشان کرد: امروز فصل افزایش نشاط مردم، افزایش اعتماد به مسئولین و اعتماد به مدیریت جوانان، مبارزه با فساد و کرامت دختران و پسران و مردم این سرزمین است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه ما با تهمت زدن میدان را ترک نمی‌کنیم گفت: هر زمان که منافع جریان اشرافی‌گری در کشور به خطر افتاد جریان تهمت به راه می‌افتاد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار