مدیرعامل هلال‌احمر کرمان گفت: جمعیت هلال احمر کرمان در زلزله خراسان رضوی یک ساعته به محل حادثه رسیدند.
کد خبر: ۴۲۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 10 May 2017
علی گنج‌کریمی امروز در دیدار جمعی از معاونان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: بیش از 2 هزار حادثه طی سال گذشته در استان کرمان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر خراسان رضوی نیروهای جمعیت هلال احمر کرمان طی یک ساعت به محل حادثه رسیدند گفت: در جمعیت هلال‌احمر استان کرمان آمادگی داریم تا به همه شهرستان‌ها و استان‌ها خدمت‌رسانی کنیم.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از آمادگی هلال احمر در همه حوزه‌ها خبر داد و افزود: عمده فعالیت هلال احمر در سال جدید جذب خیران و واقفان بیشتر و افزایش آموزش‌ها است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های همگانی به ویژه در طرح خادم برای ما اهمیت دارد گفت: طرح خادم یعنی خانواده آماده در مخاطرات که بسیار مهم است.

گنج‌کریمی با اشاره به زلزله صبح امروز راور گفت: خود مردم اولین اطلاع‌رسانی‌ها در این حادثه به ما داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: بیشترین موقوفات کشور در استان کرمان و شهرستان رفسنجان است.

حجت‌الاسلام سجادی با بیان اینکه موقوفات حوزه هلال‌احمر در کرمان بیشتر در بخش احداث زایشگاه و چشم‌پزشکی است از امام جمعه کرمان خواست تا از مردم بخواهد، توجه بیشتری به وقف داشته باشند.

وی عنوان کرد: تیم‌های پزشکی هلال احمر برای درمان و انجام معاینات بیماران به مناطق محروم استان کرمان سفر می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار