کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهم ترین مولفه قدرت حضور مردم در صحنه است که باعث دور شدن سایه جنگ از کشور شده است.
کد خبر: ۴۲۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 10 May 2017
سید ابراهیم رئیسی عصر سه شنبه در جمع مردم کرمان در سالن تلاش گفت: حضور من در این استان برای بزرگداشت رشادت ها، شهامت ها، ایستادگی ها و ایثارگری عزیزان این استان است که در عرصه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند که امروز تعدادی از آنها به عنوان یادگاران دفاع مقدس بین ما هستند و برخی هم جانشان را تقدیم راه خدا و ارزش های الهی کردند و به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید باهنر، افزود: همچنین برای سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی درخواست توفقیات از خداوند متعال دارم.

رئیسی با اشاره به رشادت های لشکر ۴۱ ثارالله، گفت: جوانان با بصیرت و غیور استان کرمان در همه عرصه ها پیشتاز و بصیرت آفرین بوده و از چهره های اثرگذار در استان و کشور هستند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز جامعه اسلامی ما بر اثر رشادت ها به نقطه های افتخارآمیزی رسیده است و در عرصه های مختلف مانند هوا و فضا، علم و فناوری و نانو هر جا یک مدیریت انقلابی داشتیم شاهد سرافراری ملت بوده ایم.

وی ادامه داد: اما امروز علیرغم همه عزت آفرینی ها مردم و ملت ما دچار مشکلاتی شده اند که شایسته آنها نیست.

رئیسی گفت: آنچه که امروز از افتخاراتی که شما آفریدید می بینیم در واقع اساس قدرت در نظام ما را شکل داده است؛ مهم ترین مولفه قدرت حضور مردم در صحنه است که باعث برداشته شدن سایه جنگ از کشور شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار