اجتماع حامیان ولایت در حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با حضور سعید قاسمی در استان کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 17 May 2017
حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی اظهار‌‌ داشت: همایش یاوران حماسه‌ساز حامی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه جاری در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با عنوان اجتماع حامیان ولایت و به همت ستاد جوانان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان برگزار می‌شود گفت: اجتماع حامیان ولایت در کرمان با حضور و سخنرانی سعید قاسمی فعال فرهنگی سیاسی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان  با اشاره به اینکه به دلیل انصراف قالیباف از کاندیداتوری ریاست جمهوری در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی سفر امروز قالیباف به استان کرمان لغو شد افزود: همایش حامیان امروز "حجت‌الاسلام رئیسی" در کرمان از ساعت 20:30 با حضور اقشار مختلف مردمی در بیت‌المهدی(عج) واقع در ابتدای بلوار 22 بهمن جنب شهربازی کرمان برگزار می‌شود.

الله‌وردی تصریح کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در برطرف کردن مشکلات مردم و پیشرفت کشور از جمله محورهای اصلی در تبیین اهداف حجت‌الاسلام رئیسی است که توجه به آن در ستادهای تبلیغاتی وی نیز در استان کرمان در اولویت قرار دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار