دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار‌جنوب گفت: در درگیری مسلحانه شامگاه گذشته سربازان گمنام امام زمان‌(عج)، باند بین‌المللی و فعال قاچاق مواد مخدر را متلاشی و یک شرور مسلح به هلاکت رسید.
کد خبر: ۴۲۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 17 May 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سهراب سالاری اظهار داشت: در یکسری اقدامات فشرده اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) مشخص شد بخش عمده فعالیت اعضای این باند در  کشور پاکستان بوده است .

وی  با اعلام اینکه اعضای این باند مجهز به انواع مختلف سلاح‌های جنگی بوده‌اند، تصریح کرد: قاچاقچیان قصد انتقال محموله سنگین 900کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک را به استان‌های مرکزی کشور داشتند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در استان کرمان زمین‌گیر شدند.

این مقام قضائی افزود: پس از شناسایی و رصد کامل فعالیت این باند، ضربه به این باند در دستور کار دستگاه اطلاعاتی و امنیتی استان  قرار گرفت و شامگاه گذشته در یک درگیری و تعقیب و گریز مسلحانه که به مدت دو ساعت در منطقه چاه بلوچ از توابع شهرستان رودبار‌جنوب به طول انجامید، باند مذکور منهدم شد.

سالاری عنوان کرد: در این عملیات یکی از اشرار مسلح به ضرب گلوله به هلاکت رسید و همچنین خودروی حامل موادمخدر نیز کشف و ضبط شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار