در حالی که ادعا می‌شد فضای دولت در استان کرمان شیشه‌ای است، شیشه‌ای بودن رسانه‌ای دولت در استان کرمان ترک برداشت.
کد خبر: ۴۲۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 17 May 2017
نشست خبری جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی رئیس جمهور روز گذشته در کرمان با عدم دعوت از رسانه‌های منتقد برگزار شد.

نشست خبری معاون رئیس جمهور که برای تبلیغات از روحانی به کرمان سفر کرده بود با حضور دو خبرگزاری موافق دولت و تعدادی از نشریات مکتوب موافق دولت در سالن کنفرانس هتل آسمان کرمان برگزار شد.

در حالی که توسط علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان ادعا می‌شد فضای دولت در استان کرمان شیشه‌ای است، شیشه‌ای بودن رسانه‌ای دولت در استان کرمان ترک برداشته و به نظر می‌رسد در حال شکسته شدن است.

عظیمی‌زاده مدیر‌کل روابط عمومی استانداری کرمان در این رابطه اظهار‌داشت: از سفر جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی رئیس جمهور به استان کرمان بی‌اطلاع هستیم و این سفر کاملا تبلیغاتی بوده است.

وی با انتقاد از این نوع برگزاری نشست‌های خبری توسط ستاد انتخاباتی روحانی در کرمان و دعوت گزینشی از خبرنگاران اظهار‌داشت: استانداری کرمان در طول این چند سال با وحدت و رویکرد مثبت همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در استان فعالیت کرده و در هیچ برنامه‌ای گزینشی عمل نکرده است و این موضوع قابل قبول نیست.

در سفر تبلیغاتی روحانی به استان کرمان نیز تنها از رسانه‌های همسو با دولت در برنامه‌ها دعوت و کارت ورود صادر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار