استاندار کرمان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: باید با ایجاد بستر لازم انتخابات با کمترین حاشیه و بالاترین امنیت برگزار شود.
کد خبر: ۴۲۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 17 May 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان کرمان با هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سالن پیامبراعظم (ص) استانداری برگزار شد، گفت: متاسفانه در برخی مواد شاهد تخلفاتی در روند تبلیغات کاندیداها هستیم که این موضوع در همه انتخابات ها کم و بیش وجود داشته و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نامزدها، هواداران آنها  و روسای ستادهای انتخاباتی می توان این موضوع را برطرف کرد.

وی تصریح کرد: کرمان، نخستین استانی بوده که سامانه کامل انتخاباتی را فعال کرد و در این زمینه استانی پیشرو و دارای رتبه برتر بوده است و در تداوم این اقدامات، تلاش می شود که انتخابات با کمترین مساله در استان برگزار شود.

رزم حسینی تاکید بر امنیت انتخابات را از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: انتخابات موجب تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با کمترین حاشیه و بالاترین امنیت برگزار شود.

وی یادآور شد: بر پایه بصیرت سیاسی و هوشمندی مردم و اتخاذ تدابیر مناسب، انتخابات گذشته در استان کرمان در امنیت کامل برگزار شد.

استاندار کرمان بر حفظ وحدت و همدلی در جامعه تاکید و بیان کرد: مردم استان کرمان همواره مشارکت بالای ۶۵ درصدی در تعیین سرنوشت خود داشته اند و بی شک در انتخابات پیش رو نیز این امر تکرار خواهد شد.

حجت الاسلام توکلی رئیس هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان نیز در این دیدار از اعلام آمادگی این هیئت در سراسر استان جهت اجرای انتخابات قانونمند و همچنین آموزش ناظرین در شعب اخذ رای خبر داد و گفت: تعامل و همدلی هیات نظارت با ستاد انتخابات جای قدردانی دارد.

 فعال سازی تیم های مستندسازی در کرمان

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان نیز گفت: تیم های مستندسازی در کرمان وشهرستان ها فعال شده اند و تاکنون ۲۰ نوع تبلیغات خلاف قانون مشاهده شده است.

فرشید فلاح با اشاره به الصاق بنرها و تبلیغات انتخاباتی بر روی باجه های پست، درختان، پل های شهری عنوان کرد: تاکنون چند مورد تذکر داده شده و تخلفات را به هیئت نظارت شهرستان ارسال شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار