علی رغم نزدیک شدن به ساعات پایانی رای گیری صفوف مردم در شعب اخذ رای خراسان جنوبی همچنان طولانی است.
کد خبر: ۴۲۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 20 May 2017
با نزدیک شدن به ساعات پایان رای گیری دوازهمین دوه انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر روستا همچنان فوج فوج مردم به پای صندوق های رای می آیند و لحظه به لحظه بر طول صف های اخذ رای افزوده می شود.

مردم خراسان جنوبی از همان ساعات نخستین آغاز انتخابات با حضور پرشور و گسترده در سر صندوق های رای حضور یافته و بار دیگر ثابت کردند که همچنان پای نظام و رهبری ایستاده اند.

بر اساس گزارش میدانی از شعب اخذ رأی، کوچک و بزرگ و پیر و جوان به میدان آمده اند تا در حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت ماه نقش آفرینی کنند

یکی از شهروندان بیرجندی در گفت و گو با خبرنگار هدف خود از این حضور را احترام گذاشتن به خون شهدا به بار نشستن خون آن ها عنوان کرد و گفت: برای سربلندی و سرفرازی کشور عزیزمان امروز به میدان آمده ایم تا با هر رای خود موفقیت نسل آینده و خودمان را رقم بزنیم.

بیابان گرد با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد، عنوان داشت: با رای خود پاسخ محکمی به دشمنان و یاوه گویی های آن ها خواهیم داد.

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز با بیان اینکه به میدان آمده ایم تا برای کشور خود افتخار آفرین باشم، بیان داشت: برای عشق به ملت، ایران و رهبر آمده ایم رای دهیم

لطفی با بیان اینکه آمریکا فکر نکند ایران نمی تواند انجام دهد، بیان کرد: هر رای پاسخی به توطئه دشمنان است تا بگوییم هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در گفت و گو با خبرنگار گفت: برای این امروز به میدان آمده ایم تا چشم دشمنان از این حضورمان کور شود.

میری ادامه داد: با تک تک رأی ما چشم آمریکا و انگلیس و همه دشمنان ایران کور می شود.

زهرا محمدی که ۱۱ سال دارد و همراه با پدر و مادر خود در صف رای گیری حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه هنوز به سن قانونی نرسیده ام، اظهار داشت: اما امروز با پدر و مادر خود به اینجا آمده ام برای اینکه به ملت ایران نشان دهم من هم وقتی بزرگ شوم می توانم رای دهم و ملت خود را سرفراز داشته باشیم.

مشارکت ۶۵ درصد مردم خراسان جنوبی

 استاندار خراسان جنوبی در بازدید از شعب اخذ رای شهرستان بیرجند اظهارکرد: حضور مردم جای تقدیر و قدردانی دارد و همان طور که شاهد هستیم صفوف رای گیری در شهرستان بیرجند طولانی است.

سید علی اکبر پرویزی بیان کرد: شهر بیرجند ممکن است نیاز به تمدید رای گیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه در شهرستان بیرجند اخذ رای به صورت الکترونیکی بود و کمی کند است، ادامه داد: اگر چه اموزش های لازم داده شده اما باز هم شاهد معطلی مردم در ساعات اولیه رای گیری بودیم.

 وی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم بیشتراز پیش بینی بوده و حضور مردم همچنان پرشور است، گفت: تا کنون شاهد مشارکت ۶۵درصدی مردم استان بوده ایم.

 وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم در شعب حضور داشته باشند رای گیری انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار