استاندار کرمان از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه زیرگذر آزادی شهر کرمان خبر داد و گفت: روند اجرای این پروژه قابل قبول است.
کد خبر: ۴۲۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 22 May 2017
استاتدار کرمان صبح دوشنبه به همراه شهردار کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مسئولان از روند پیشرفت پروژه های شهر  کرمان مانند پروژه زیر گذر آزادی، روگذر چهار راه ولی عصر، حمام ته باغ لله، میدان شهدا، کنسولگری انگلیس، باغ بیرم آباد و باغ سالار کلانتری سرآسیاب فرسنگی بازدید کرد.

علیرضا رزم حسینی در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تقاطع غیر هم سطح میدان آزادی تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار داشت:  روند این پروژه قابل قبول است و دیوارسازی و کفسازی این پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه بازسازی کنسولگری انگلیس افزود: امیدواریم تا دو ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

رزم حسینی عنوان کرد: فاز اول میدان مشتاق ۹۸ درصد رشد فیزیکی داشته و فاز دوم این پروژه که شامل دروازه هایی خواهد بود از هفته آینده شروع می شود.

استاندار کرمان با اشاره به لینکه نصب سگمنت های چهارراه ولی عصر تا ۴۵ روز آینده به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: تاکنون ۲۴ سگمنت پروژه تقاطع غیر هم سطح چهارراه ولی عصر نصب شده و ۸۳ سگمنت دیگر نیز تولید و آماده نصب است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار