فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت انتخابات تمام تلاش خود را به کار بست و خوشبختانه امنیتی وصف ناپذیر در سراسر شهر در بحث انتخابات وجود داشت.
کد خبر: ۴۲۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 22 May 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش در پایان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کرمان بیان داشت: با لطف و عنایت خداوند، اخباری که از داخل شهر و بخش های تابعه به دست ما رسیده، حکایت از حضور پرشور مردم در انتخابات دارد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کرمان نیز با تمام توان در برقراری نظم و امنیت مراسم انتخابات تلاش کرده و تا کنون هیچگونه گزارش منفی واصل نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری از همان دقایق اولیه در انتخابات شرکت کرده و با این کار خود مهر باطلی بر پیشانی تبلیغات منفی دشمنان زدند.

روانبخش تأکید کرد: هر کدام از این مهرهایی که در شناسنامه انسان می خورد، نشان دهنده عنایت حق تعالی است که توانسته ایم در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

وی با اشاره به ادامه اقدامات پلیس پس از پایان رأی گیری، افزود: به شهروندان توصیه می کنیم همانگونه که تا کنون همکاری بسیار خوبی با مأموران نیروی انتظامی داشته اند، پس از رأی گیری نیز در این راستا تلاش کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار