مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به اینکه قرار دادن بعضی پروژه‌ها در طرح‌های اقتصاد مقاومتی کار مناسبی نیست و بسیاری از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان جزو وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی است گفت: سیتم بانکی استان کرمان همکاری مناسبی ندارد.
کد خبر: ۴۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 23 May 2017
محمود وفایی ظهر امروز در هفتادمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: بعضی از پروژه‌ها در استان کرمان به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه از سیستم بانکی در استان کرمان گلایه‌مند هستیم گفت: در جلسات متعدد شورای بانک‌ها در استان این موضوع را مطرح کردیم اما کار خاصی انجام نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: 110 اقامتگاه بوم‌گردی در استان کرمان با کمتر از یک میلیارد تومان راه‌اندازی شد که برای حداقل 500 نفر اشتغال‌زایی شده است.

با اشاره به اینکه قرار دادن بعضی پروژه‌ها در طرح‌های اقتصاد مقاومتی کار مناسبی نیست تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان جزو وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی است.

در این جلسه فاطمه‌السادات حسینی مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز با اشاره به اینکه درصد مشارکت بانوان در استان کرمان نسبت به کشور، رتبه اول دارد گفت: حمایت ویژه از بانوان کارآفرین در استان به‌ویژه در عرصه گردشگری لازم است.

وی با بیان اینکه اختصاص دادن بخشی از اعتبارات به طرح‌های کارآفرینی زنان نیز ضروری است گفت: الزام واحدهای صنعتی و تولیدی مورد حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی به اختصاص دادن فرصت‌های شغلی خود به زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار نیز در مصوبات ده‌گانه وزیر کشور مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار