استاندار کرمان به اتفاق مدیران شهری از پروژه‌های شهری در حال احداث در شهر کرمان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۲۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 23 May 2017
علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز به همراه سیف‌اللهی معاون عمرانی استاندار، بابایی شهردار کرمان و تعدادی از مدیران استان از پروژه‌های شهری در حال احداث در شهر کرمان بازدید کرد.

در این بازدید که ذکاء‌اسدی معاون سیاسی استاندار کرمان نیز حضور داشت، از پروژه میدان آزادی، تقاطع ولی‌عصر‌(عج)، عمارت کنسولگری انگلیس، باغ بیرم‌آباد، حمام باغ لله و گودال خشتمال‌ها بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

در این بازدید نجفی مدیر پروژه و رئیس کل کارگاه‌های قرارگاه سازندگی خاتم در کرمان اظهار‌داشت: در پروژه تقاطع ولی‌عصر‌(عج) برای جرثقیل سنگین نقص فنی به‌وجود آمده که با رفع نقص فنی، عملیات نصب سگمنت‌ها به صورت شبانه‌روزی پیگیری می‌شود تا زمان از دست رفته، جبران شود.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه میدان آزادی گفت: در روی میدان کار به اتمام رسیده و سقف تونل‌ها و شمع‌ها نیز تمام شده است و در حال حاضر در حال کف‌سازی و دیوارسازی تونل‌ها هستیم.

نجفی خاطر‌نشان کرد: مطابق برنامه زمان‌بندی کار می‌کنیم و از برنامه عقب نیستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پروژه میدان آزادی زودتر از برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری برسد.

استاندار کرمان در جلسه جمع‌بندی وضعیت پروژه‌ها در سالن پیامبر اعظم‌(ص) اظهار‌ داشت: پروژه‌های شهر کرمان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند و در زمان کوتاهی که برای برگزاری انتخابات متوقف شده بودند، بلافاصله کار آنها شروع شده است.

وی افزود: یکسری پروژه‌های جدید نیز در حال بررسی و مطالعه است که به زودی عملیات اجرایی آنها در شهر کرمان آغاز می‌شود.

استاندار کرمان از پروژه‌های شهری بازدید کرد+تصاویر

استاندار کرمان از پروژه‌های شهری بازدید کرد+تصاویر

استاندار کرمان از پروژه‌های شهری بازدید کرد+تصاویر
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار