آخرین تحولات بحرین/تکمیلی؛
منابع خبری گزارش دادند که عناصر نظام حاکم در بحرین، به منظور دستگیری آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع تقلید شیعیان بحرین، به سمت منزل او در منطقۀ الدراز، گاز اشک آور و بمب های دودزا شلیک کردند و وارد منزل وی شدند.
کد خبر: ۴۲۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 23 May 2017
منابع خبری گزارش دادند که عناصر نظام حاکم در بحرین، به منظور دستگیری آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع تقلید شیعیان بحرین، به سمت منزل او در منطقۀ الدراز، گاز اشک آور و بمب های دودزا شلیک کردند و وارد منزل وی شدند.
 
به گزارش تابناک و به نقل از العالم،  این در حالی است که مردم برای جلوگیری از رسیدن نظامیان آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم، اطراف خانۀ او تحصن کرده اند.
 
ابراهیم العرادی، از مخالفان نظام حاکم در بحرین، خبر داد که عناصر آل خلیفه، وارد منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم شدند.
 
 حمله نیروهای امنیتی بحرین به محل تحصن

العرادی تاکید کرد که نظام حاکم، برای متفرق کردن زنان و مردانی که برای حفاظت از جان آیت الله شیخ عیسی قاسم تحصن کرده اند، از نیروهای "درک" اردنی و مزدوران سعودی استفاده کرد.

العرادی سپس هشدار داد که جان آیت الله، در خطر است.

وی خاطرنشان کرد که نظامیان آل خلیفه منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را کاملا محاصره کرده اند.

در حمله نظامیان آل خلیفه به تحصن کنندگان مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکنون 2 نفر شهید و بیش از 100 تن مجروح شده اند. نیروهای آل خلیفه شماری از بحرینی ها را نیز بازداشت کرده اند.

 
 
  نیروهای امنیتی در حال تلاش برای کنار زدن موانع و مردم برای رسیدن به منزل شیخ عیسی قاسم هستند - اخبار ضد و نقیضی از بازداشت شیخ منتشر شده اما مستقلا قابل تأیید نیست.
 
 
 
در همین راستا، علمای بحرین، از مردم خواستند، در حمایت از جان آیت الله شیخ عیسی قاسم، کفن بپوشند.

در پی یورش نظامیان آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع تقلید شیعیان بحرین، علمای این کشور از مردم خواستند کفن بپوشند.
 


علمای بحرین خاطر نشان کردند: اگر بخواهند (در بحرین) کربلا به پا کنند، ما فرزندان کربلا هستیم. 

بر اساس گزارش ها، نظامیان رژیم آل خلیفه به صورت گسترده اقدام به تیراندازی به سمت تحصن کنندگان بحرینی در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم کردند.

 
 

از سوی دیگر، جنبش جوانان «۱۴ فوریه» بحرین نیز با صدور بیانیه ای از تمامی مردم این کشور خواست تا به سمت الدراز حرکت کنند.

گفتنی است، پیشتر دادگاه وابسته به آل خلیفه شیخ عیسی قاسم را به یک سال حبس تعلیقی و مصادره اموال و وجوهات شرعی در نزد وی، محکوم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار