نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تنها مرجع رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، مراجع قانونی مشخص شده است گفت: مراجع قانونی باید شکایات معترضان به نتایج انتخابات را پیگیری کنند.
کد خبر: ۴۲۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 24 May 2017
آیت‌الله سید‌یحیی جعفری صبح امروز در دیدار تعدادی از معترضان داوطلب این دوره انتخابات شورای شهر کرمان در دفتر امام جمعه کرمان اظهار‌داشت: خدمت به مردم، منحصر به عضو شورای شهر شدن نیست و در هر عرصه‌ای می‌توان به مردم خدمتگزاری کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید خیلی از نتیجه انتخابات ناراحت شد گفت: در کار خیر انجام دادن برای هیچ کس بسته نیست و شورای شهری که در دوره‌های قبل‌تر نبود، آیا کسی کار خیر انجام نمی‌داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در انتخابات مردم تصمیم گینده نهایی هستند افزود: معنی انتخابات همین است که ما کار را به خود مردم واگذار کردیم و خودشان انتخاب می‌کنند.

آیت‌الله جعفری با بیان اینکه اگر تخلفی در امر برگزاری انتخابات صورت گرفته ات باید مراجع قانونی بررسی کنند گفت: مراجع قانونی هم باید شکایات معترضان به نتایج انتخابات را پیگیری کرده تا هیچ شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با سر و صدا ایجاد کردن، هیچ مسئله‌ای حل نمی‌شود تاکید کرد: معترضین به نتایج انتخابات باید از طریق مراجع قانونی وارد عمل شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار