نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان طی پیام مشترکی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۲۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 24 May 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان طی پیام مشترکی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

«سوم خردادماه، سالروز طنین نوای آزادی در گوش زمان و روز فتح بزرگ ملتی است که تا پای جان ایستاد و با خون خود سند تمامیت ارضی این کشور اسلامی را امضا کرد.

فتح فاتحان در سوم خردادماه، تحقق ناممکن ترین ممکن روزگار بود که با وحدت، یکپارچگی ملی و همدلی متجلی شد و امید به آینده را به دست آینده سازان این سرزمین در شریان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خروش درآورد.

دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین در خرمشهر نشان دادند که جانشان به ریشه استوار نخل های همیشه سربلند خرمشهر پیوند خورده و گرمای وجودشان حلاوت وارستگی و آزاد اندیشی را به جهان هدیه می دهد و از همین رو است که این ملت هر روز سربلندتر از روزهای گذشته به افق زیبای توسعه و پیشرفت می اندیشد و در این مسیر به پیش می رود.

در این فرصت، سالروز آزادسازی خرمشهر و فتح بزرگ ملت ایران را گرامی داشته و ضمن بزرگداشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران این سرزمین، تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه را آرزومندیم.»

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار