مراسم تحلیف ۱۵ کارشناس رسمی دادگستری با حضور رئیس‌کل دادگستری استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 24 May 2017
آئین تحلیف 15 نفر از کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان عصر امروز با حضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم محمد زنگی‌آبادی رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه بالغ بر 790 نفر در کانون کارشناسان استان عضو هستند اظهار داشت: این کارشناسان در 47 رشته تخصصی در استان به مردم خدمت‌گزاری میکنند.

وی با بیان اینکه کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان از توانمندترین مراکز علمی در استان به‌شمار می‌رود افزود: در سال 95 موفقیت‌های خوبی در جهت رفع اطاله دادرسی در استان داشته‌ایم.

رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه عدم به موقع اظهارنظر کارشناسی از دغدغه‌ای اصلی دستگاه قضا و کانون است که آن را پیگیری می‌کند گفت: اعتقاد داریم هر کارشناس در اظهارنظرها باید فقط خدا را مدنظر داشته باشد و تحت تاثیر طرفین قرار نگیرد.

وی با بیان برخی فعالیت‌های انجام شده توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته دو نوبت مراسم تحلیف کارشناسان جدید رسمی دادگستری برگزار شده است.

زنگی‌آبادی با اشاره به اینکه نصب و راه‌اندازی اینفوکیوسک در استان انجام شد گفت: کارت شناسایی برای همه اعضای کانون طراحی و چاپ شده است.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی زمین کانون انجام شده است افزود: عملیات اجرایی احداث ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان امسال آغاز می‌شود.

رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری کلاسهای آموزشی و ارزیابی در استان پیگیری شده است بیان کرد: این کلاس‌ها در شهر کرمان و جیرفت برای استفاده همه کارشناسان عضو برگزار شد.

در مراسم تحلیف 15 کارشناس رسمی دادگستری در تالار برق کرمان با قرائت سوگندنامه کارشناسان جدید همراه بود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار