فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: ۶۵.۵ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت رفع تصرف شد.
کد خبر: ۴۲۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 24 May 2017
به نقل روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، سرهنگ خانباز امیرافضلی اظهار داشت: ۶.۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت توسط مأموران فرماندهی یگان حفاظت و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف شد.

وی بیان داشت: ۴۰ هزار مترمربع از این اراضی در منطقه انجیرسیاه بخش جبالبارزشمالی و شش هزار متر مربع در منطقه دره‌رود، سه هزار متر مربع در منطقه سجدوئیه و ۱۴ هزار متر مربع در منطقه باب‌دراز بخش ساردوئیه قرار داشتند.

امیرافضلی با تأکید بر برخورد با هرگونه زمین‌خواری و تصرف منابع طبیعی تصریح کرد: مقابله با زمین‌خواران کوچک و بزرگ همواره در دستور کار یگان حفاظت قرار دارد و با جدیت در این عرصه گام بر می‌داریم.

وی افزود: هرگونه حرکت در راستای تخریب و تصرف عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت شبانه‌روزی توسط مأموران یگان حفاظت و پاسگاه ویژه رصد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: با عناصر فرصت‌طلب و سودجو که در راستای تصرف عدوانی اراضی ملی اقدام می‌کنند، برخورد قاطع و مقتدرانه صورت می‌گیرد.

 امیرافضلی عنوان کرد: شماره تماس ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت همواره آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در زمینه آتش‌سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی و ... است تا از ورود خسارت‌ به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار