استاندار کرمان با اشاره به اینکه مدیران استان پیگیر جذب اعتبارات در اختیار وزرا باشند گفت: انتظار می‌رود مدیران استان در حوزه جذب اعتبارات ملی به‌ویژه اعتبارات در اختیار وزرا پیگیر باشند.
کد خبر: ۴۳۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 12 June 2017
علیرضا رزم‌حسینی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در کشور اظهار داشت: باید بپذیریم که بیگانگان با امنیتی که در کشور اسلامی وجود دارد، مخالف بوده و نمی‌خواهند در کشور امنیت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از همه عوامل امنیت در کشور در هر سطحی قدردانی کرد گفت: قدر این امنیت را باید دانست و بدانیم که امنیت کشور حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه یکی از فعال‌ترین شوراهای امنیت کشور در استان کرمان تشکیل می‌شود افزود: مردم خیالشان راحت باشد که امنیت استان کرمان بسیار مطلوب است و در ایام شب‌های قدر با اطمینان خاطر در این مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه از مردم تقاضا داریم به محض دیدن موارد مشکوک، موارد را به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دهند خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته هم یک مورد ضد‌امنیتی بود که بلافاصله با همکاری مردم خنثی شد.

رزم‌حسینی با بیان اینکه امسال سال تولید و اشتغال بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: در سال گذشته تسهیلات خوداشتغالی بسیار خوبی در استان به متقاضیان پرداخت شد و امسال نیز این موضوع پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت باید چابک‌تر و کوچک شود افزود: از آنجا که ایجاد شغل در دستگاه‌های دولتی فراهم نیست، سیایت ما در استان و کشور خوداشتغالی و حمایت از کارآفرینان است.

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیران استان باید پیگیر جذب اعتبارات در اختیار وزرا باشند گفت: انتظار می‌رود مدیران استان در حوزه جذب اعتبارات ملی به‌ویژه اعتبارات در اختیار وزرا پیگیر باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید هفته‌ای یک روز را حداقل به رفع مشکلات مردمی اختصاص دهند افزود: بسیاری از مشکلات مردم در همین ملاقات‌های مردمی مدیران قابل حل است و به مرکز استان نمی‌رسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار