رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از توقیف یک محموله ۴۰۸ کیلوگرمی مواد‌مخدر که در یک دستگاه تریلر کشنده جاسازی شده بود خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد انتقال مواد به مرکز کشور را داشتند.
کد خبر: ۴۴۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 13 June 2017
ابوذر داوریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته محموله 408 کیلوگرمی مواد‌مخدر در فهرج کشف و ضبط شد.

وی در تشریح این عملیات گفت: ساعت 3 بامداد صبح امروز طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج و پس از کسب دستور مقام قضائی موفق به توقیف یک دستگاه تریلر کشنده در محور مواصلاتی زاهدان به کرمان در محدوده شهرستان فهرج شدند.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از استان سیستان و بلوچستان به استان‌های مرکزی کشور را داشتند گفت: خوشبختانه با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.


وی با بیان اینکه در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر وهمچنین یک دستگاه تریلر کشنده نیز توقیف شده است افزود: استان کرمان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان‌های هم مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان‌های کشور بوده و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده‌اند.

داوریان تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به صورت شبانه‌روزی و با جدیت ادامه دارد و سیستم قضائی با قاطعیت با قاچاقچیان عمده مواد مخدر برخورد خواهد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار