سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر این ایام را فرصتی مناسب برای تقرب به درگاه الهی دانست.
کد خبر: ۴۴۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 14 June 2017

محمدرضا قنبری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه مراسم لیالی قدر امسال هم مانند سال های گذشته در مساجد، تکیه ها و هیئات مذهبی برگزار می شود، اظهار داشت: در شهر کرمان بیش از ۳۰۰ مرکز مذهبی میزبانی این مراسمات را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه ساعت شروع مراسم لیالی قدر معمولا بین ساعت ۲۲ یا ۲۳ شب است، افزود: در این شب ها برنامه های متنوعی از جمله قرائت دعاهای وارده ویژه شب قدر، خواندن نماز قضا، قرائت سوره های سفارش شده در این شب ها و قرآن بر سر گذاشتن که اصلی ترین برنامه این شب ها است بر گزار می شود.

حجت الاسلام قنبری عنوان کرد: برای اولین بار در شهر کرمان اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان از ۲۶ این ماه به مدت سه روز بر گزار خواهد شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی اعتکاف خلوت گزینی و استفاده حداکثری از فرصت ها است، بیان کرد:  در این اعتکاف بیشتر رویکرد ما بر روی عبادت های شخصی و فردی است به جای اینکه حجم عظیمی از برنامه های فرهنگی را بخواهیم اجرا کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار