مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان سازمان تبلیغات اسلامی را بسترساز ایجاد ظرفیت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی دانست.
کد خبر: ۴۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 17 June 2017
حجت‌الاسلام علی جلالی پیش از ظهر شنبه در دیدار با مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فرارسیدن اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برای مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی فرصتی مناسب است تا بیش از پیش برای شناساندن گوهر اصیل معرفت حق تلاش کرده و در مسیر توسعه فرهنگ دینی قدم بردارند.

وی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و دغدغه معظم له در حوزه فرهنگ و اشاره ابتدای سال ایشان درباره جوشش فعالیت‌های خودجوش مردمی در حوزه فرهنگ، سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حال آماده کردن فضایی مناسب در بخش فرهنگی جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی باهدف ایجاد ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگ توسط امام راحل تشکیل شد و امروز هم این مردم هستند که بیشترین نقش را در نظام اسلامی در حوزه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی ایفاء می‌کنند.

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی با نماینده مردم کرمان راور در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۷ خردادماه در دفتر نماینده برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار