نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: اگر دیدگاه پشت میز نشینی در زمینه اشتغال را کنار بگذاریم می توان گفت که نرخ بیکاری در بردسیر صفر است.
کد خبر: ۴۴۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 17 June 2017
شهباز حسن پور صبح شنبه در آیین افتتاح یک واحد کارخانه ‌گلاب گیری در لاله زار بردسیر با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) گفت: اقدامات زیادی در زمینه گل محمدی صورت گرفته است.

وی به اشاره به اینکه تاکنون به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی در بردسیر اجرایی نشده بود، افزود: اما امروز با اقدامات صورت گرفته از خام فروشی در منطقه جلوگیری و دست واسطه ها و دلالان کوتاه شد و کشاورزان مستقیما کار را به مرکز نهایی تحویل می دهد.

حسن پور با اشاره به مشکل خام فروشی در جنوب استان کرمان گفت: در طول ۱۰ سالی که نماینده مردم هستیم کار چندانی انجام نداده ام و آنچه که باعث رونق تولید در استان کرمان شده است به دلیل حضور استانداری است که چهار سال خود را وقف کرمان کرده است.

وی گفت: امروز دشمن اصلی از دیدگاه استاندار کرمان بیکاری مردم است؛ همانگونه که دشمن دیروز رژیم بعثی و صدام بود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: امروز استان کرمان به یک کارگاه و نهضت سازندگی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: اگر دیدگاه پشت میز نشینی در زمینه اشتغال را کنار بگذاریم می توان گفت نرخ بیکاری در بردسیر صفر است و الگوی موفق اقتصاد مقاومتی اینجاست.

حسن پور به ظرفیت های گردشگری منطقه و رونق اقتصادی حاصل از آن اشاره و تصریح کرد: تنها در یک روز از هزار و ۸۰۰ خودروی ورودی به منطقه گردشگری بردسیر عوارض اخذ شده که این به معنای خودکفایی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار