رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی روز قدس در کرمان از چهارراه توحید به سمت مصلی بزرگ امام علی‌(ع) کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 17 June 2017
مهدی صدفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار‌داشت: مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی محدود به جغرافیا نیست.

وی با اشاره به اینکه در هر نقطه از عالم که ظلمی صورت بگیرد به دادخواهی مظلومان باید شتافت گفت: به فرموده امام راحل بحث مبارزه با ظلم و ستم، قومیت و زبان نمی‌شناسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) فرمود روز قدس روز اسلام است یادآور شد: امام در سال 42 در مدرسه فیضیه قم فریاد زد " ای سران کشورهای اسلامی، به داد اسلام برسید" و امام آن روز از بابت اسرائیل احساس خطر کرده بود.

وی اسرائیل را رژیمی غاصب و دشمن شماره یک مسلمانان جهان دانست و گفت: با توجه به تحولات اخیر در منطقه لازم است به صورت یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

صدفی با اشاره به اینکه تقویت جبهه مقاومت در گرو حضور گسترده مسلمانان در روز قدس است افزود: موج اسلام‌خواهی در دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و این موج از انقلاب اسلامی ایران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردمی در استان کرمان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کرده‌اند افزود: ستاد برگزاری این مراسم از مدت‌ها پیش در استان کرمان تشکیل شده و برنامه‌هایی بریا بزرگداشت روز قدس در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان روز قدس را روز وحدت امت اسلامی دانست و تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این مراسم دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی جامعه به‌ویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان ما باید با تحرکات دشمن به صورت لحظه‌ای آشنا شوند گفت: روز قدس فرصت مناسبی برای بیان تحرکات دشمن در منطقه و خنثی کردن توطئه‌های شوم آنها است.

صدفی با بیان اینکه مراسم روز قدس در کرمان در مصلی بزرگ امام علی‌(ع) کرمان برگزار می‌شود گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمان از چهارراه توحید به سمت مصلی بزرگ امام علی‌(ع) کرمان مشخص شده است.

وی با دعوت از عموم مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس در کرمان و شهرستان‌ها افزود: این مراسم در کرمان از ساعت 10 صبح جمعه 2 تیر‌ماه آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار