فرمانده انتظامی کرمان گفت: نزدیک به۱۰هزار نفر از همکاران در مجموعه پلیس استان شرایط مساعدی را برای عبادت و عزاداری مردم فراهم کردند و وظیفه ارتقاء امنیت عمومی جامعه را بر عهده داشتند.
کد خبر: ۴۴۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 18 June 2017
 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام هموطنان در ایران اسلامی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان امام علی (ع)، در خصوص چگونگی برقراری امنیت لیالی قدر اظهار داشت: پلیس استان کرمان مفتخر است که با استفاده از ظرفیت های موجود در رده های عملیاتی، اجرایی، تخصصی و همچنین بهره گیری از تلاش سایر دستگاه ها که وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند، در تامین امنیت لیالی قدر موفق عمل کرد.

وی افزود: نزدیک به ۱۰ هزار نفر از همکاران در مجموعه پلیس استان شرایط مساعدی را برای عبادت و عزاداری مردم فراهم کردند و وظیفه ارتقاء امنیت عمومی جامعه را بر عهده داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه رده های قضایی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات نهایت همکاری را با پلیس برای برقراری امنیت انجام دادند، ابراز داشت: خوشبختانه با تمهدیدات ویژه از قبل پیشبینی شده، هیچگونه مشکل خاصی در بحث امنیت در لیالی قدر وجود نداشت و مردم با خیالی آسوده به عبادت پرداختند.

سردار بنی اسدی فر بیان کرد: حفظ و ارتقاء امنیت عمومی جامعه وظیفه خطیر پلیس محسوب می شود و این مجموعه امیدوار است با کمک ائمه اطهار (ع) و شهدای عزیز اسلام این مهم را به سرانجام مقصود برساند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار