فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۱۷کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس مبارزه با مواد‌مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 19 June 2017
سرهنگ محمدرضا فدا در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان بم مستقر در ایستگاه بازرسی موقت محور بم، کرمان به یکدستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را به توقفگاه منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی دقیق این خودرو 17کیلوگرم هروئین از جاسازی بدنه درون خودرو کشف شد گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد که مقصد این محموله مرکز کشور بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد افزود: مبارزه بی امان با پدیده شوم مواد‌مخدر یک ماموریت پایان ‌ناپذیر برای پلیس است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با این پدیده شوم نیازمند مشارکت تمام جامعه در بخش‌های مختلف است خاطر‌نشان کرد: شهروندان می‌توانند با گزارش مسئولانه موارد مشکوک، پلیس را در راستای برقراری بیشتر نظم و امنیت و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرائم یاری کنند.

فدا همچنین از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار طلاجات در شهرستان بم خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل و طلاجات در سطح شهرستان بم دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌های به وقوع پیوسته در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سارق بعد از دستگیری به 13 فقره سرقت در شهرستان بم اعتراف کرد افزود: ماموران با انجام تجسس‌های لازم در این رابطه و پی‌جویی‌های پلیسی موفق شدند سارق مورد نظر را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: این سارق در گذشته نیز به دلیل ارتکاب به جرائم مشابه سابقه دستگیری و محکومیت دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار