فرماندار شهرستان کرمان با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان کرمان در سال جاری ۱۲۱ میلیارد تومان است گفت: وظیفه توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان بر عهده کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است.
کد خبر: ۴۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 20 June 2017
جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کرمان با حضور پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان و مدیران ادارات شهرستانی کرمان در  فرمانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان با اشاره به انتخابات برگزار شده در کشور گفت: مردم همانند دوران گذشته در انتخابات حضور حماسی و گسترده داشتند.

وی با بیان اینکه نتیجه این حضور حماسی، اقتدار نظام اسلامی است گفت: روز قدس نیز در پیش است و امیدواریم مردم همانند گذشته در صحنه‌های انقلاب حضور حماسی و انقلابی داشته باشند.

فرماندار کرمان با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در صحنه‌های انقلاب، وظیفه مسئولان را بیشتر می‌کند افزود: مردم نزدیک به 4 دهه با وجود انواع توطئه‌های دشمن پای انقلاب مانده‌اند و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات شهرستان کرمان اعلام شده است و این برنامه‌ریزی صورت گرفته است خاطر‌نشان کرد: وظیفه توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان بر عهده کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است.

توحیدی با بیان اینکه اعتبارات براساس اولویت‌ها بین دستگاه‌ها و پروژه‌ها توزیع می‌شود گفت: انتظار می‌رود با همت مدیران دستگاه‌ها، بتوانیم بهترین بهره را از این اعتبارات ببریم.

وی با اشاره به اینکه مبلغ اعتبارات شهرستان کرمان در سال جاری 121 میلیارد تومان است افزود: اعتبارات امسال وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار