مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه های سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در کرمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۴۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 20 June 2017
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی به مناسبت سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی صبه سه شنبه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان و همچنین کارشناس حراست، اداری مالی، مسئول دارالقرآن، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مسئول تشکل های دینی و کارشناس امور دفاتر شهرستان های استان در محل دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

درابتدای این جلسه هرکدام از کارشناسان اداره کل ضمن تبریک سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به مدیرکل این روز را به مجموعه اداره و خانواده آن تبریک و در این زمینه پیشنهاداتی را ارائه کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان طی جمع بندی کلی برنامه های سال جاری را در سالروز تبلیغ عنوان کرد و افزود: تلاوت یک جزء قرآن در جوار نورانی شهدا و همچنین تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این روز است.

حجت الاسلام جلالی فضا سازی محیط و ادارات شهرستان به مناسبت سالروز تبلیغ، مصاحبه مطبوعاتی، گفتگوی ویژه خبری در محل صدا و سیمای مرکز استان، پیامک به اقشار تاثیر گذار، ارسال بیانیه به مناسبت سالروز تبلیغ در سایت های خبری و صدا و سیما و سخنرانی امام جمعه به مناسبت را دیگر برنامه های ویژه سالروز تبلیغا و اطلاع رسانی دینی عنوان کرد.

سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی روز پنج شنبه ۱ تیرماه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار