رئیس دادگستری کوهبنان از کمک بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریالی خیران کوهبنانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مراسم جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 20 June 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حسین رمضانی در حاشیه مراسم جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که در شهرستان کوهبنان برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم علاوه بر کمک مالی، یک قطعه زمین به متراژ یک هزار مترمربع نیز برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه اهدا شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید دین مبین اسلام در خدمت به نوع همنوعان و توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه جشن گلریزان از طرف ریاست دادگستری کرمان و ستاد دیه استان برنامه ریزی شد.

رمضانی عنوان کرد: ستاد دیه مربوط به جرائم غیرعمد مانند تصادفات و زندانیانی است که به‌دلیل عدم  پرداخت‌های مالی، نفقه، مهریه و... در زندان هستند که مشکلات زیادی برای خانواده‌هایشان به وجود آورده است و همچنین فرزندان این خانواده‌ها از محبت پدر و مادری محروم هستند.

رمضانی بیان داشت: با کمک‌های خیران این زندانیان که ممکن است مشکلات عاطفی، اقتصادی و... داشته باشند آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان برمی‌گردند و لبخند بر لبان کودکانی نشانده می‌شود که همواره منتظر حضور پدر در کنار خود هستند.

وی گفت: مردم کوهبنان از دیرباز مردمی متدین و نوع دوست بودند و زبان ما قاصر است که لطف این مردم و خیرین رادر این امر خدا پسندانه بیان کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار