مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از ثبت ۲۵ هزار و ۴۸۳ عقد ازدواج در سال ۹۵ در دفاتر ازدواج استان کرمان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۴۴۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 21 June 2017
رضا طالبی‌زاده امروز در جلسه شورای قضائی استان کرمان اظهار‌داشت: میزان ازدواج در استان کرمان در سال 95 نسبت به سال 94 سه درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال 95 تعداد 25 هزار و 483 عقد ازدواج در دفاتر ازدواج استان کرمان به ثبت قانونی رسیده است گفت: میزان طلاق نیز در سال گذشته 5 هزار و 672 مورد بوده که 6/6 درصد نسبت به سال 94 رشد داشته است.

مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال 95 افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سال گذشته توانست در حوزه میزان تثبیت قطعات در لایه منابع طبیعی بانک کاداستر با میزان 17 میلیون و 305 هزار و 536 هکتار و با 47 درصد رشد نسبت به برنامه حائز رتبه اول کشوری شود.

وی با بیان اینکه در حوزه صدور اسناد مالکیت دولتی با عملکرد 10 هزار و 71 سند و 288 درصد پیشرفت نسبت به برنامه حائز رتبه دوم شده‌ایم خاطر‌نشان کرد: در حوزه جانمایی بستر رودخانه‌ها در بانک کاداستر با عملکرد 9 هزار و 671 هکتار به رتبه دوم دست یافتیم.

طالبی‌زاده از کسب رتبه سوم کشوری در حوزه درج محدوده واحدهای ثبتی بانک کاداستر با درج 19 واحد ثبتی و 113 درصد رشد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده خبر داد و گفت: در سال 95 با توجه به مجموع ارزیابی‌های صورت گرفته توانستیم موفق به کسب رتبه دوم کشور از میان 31 استان شویم که موفقیت بزرگی برای استان کرمان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار