مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول در جنوب استان کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 03 July 2017
محمد ساردوئی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز واگذاری مسکن به خانواده‌های دادای دو معلول در جنوب استان اظهارداشت: پیروتفاهم‌نامه بین وزارت راه و شهر سازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی این مهم مقرر شد.

وی تصریح کرد: برای خانواده‌هایی که بیش از دو معلول در خانه نگهداری می‌کنند مسکن با استاندارهای لازم ساخته و یا زمین مناسب تخصیص داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اظهارداشت: تامین مسکن خانواده‌های دارای بیش از دو معلول و مددجوی تحت حمایت بر اساس تاکیدات ویژه رئیس‌جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همکاری بنیاد مسکن سازمان بهزیستی بنیاد مستضعفان و خیرین در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه تاکنون 60 واحد مسکن واقع در شهرک فجر تحویل داده شده است، افزود: 47 واحد دیگر در بلوار پاسداران با همکاری خیرین مسکن‌ساز ساخته شده که به خانواده‌های دارای دو معلول و سایر مددجویان واجد شرایط بهزیستی واگذار شده است.

ساردوئی خاطرنشان کرد: 4 هکتار زمین در شهرک  نارجوئیه و 2 هکتار زمین در شهر درب بهشت برای احداث مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و سایر مدد جویان بهزیستی واگذار شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب استان گفت: توانمندسازی و تامین نیازهای اولیه زندگی از جمله اهداف اصلی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

ساردوئی بیان کرد: حمایت از اقشار کم در آمد و محروم جامعه از جمله معلولان یکی از برنامه‌های راهبردی دولت به منظور توانمندسازی این قشر از جامعه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار