فرماندار کرمان گفت: دستگاه های اجرایی کرمان باید تولید و اشتغال را با جدیت پی گیری کنند.
کد خبر: ۴۵۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 04 July 2017
محمدعلی توحیدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال شهرستان کرمان، اظهار کرد: از آنجایی که دشمنان برای نابودی کشور از هیچ حربه ای دریغ نکرده اند، اکنون هم از راه فشار های اقتصادی درصدد ضربه زدن به کشور هستند.

وی افزود: باید در مقابل تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان در یک مسیر قوی در راستای تقویت بنیه های اقتصادی و عملی کردن اقتصاد مقاومتی پیش رویم.

توحیدی با اشاره به اینکه کشورها با بنیه اقتصادی ضعیف در برابر تهدیدات ابر قدرت ها زمین گیر می شوند، گفت: ایران با همراهی دولت و مردم توانست سالیان طولانی در مقابل تحریم ها مقاومت کند و نگذارد حقوق اقتصادش به دست دیگر کشورها پایمال شود.

فرماندار کرمان تصریح کرد: وقتی در کشوری شرایط اقتصاد مقاومتی است، باید متفاوت از حالت عادی باشد و این در حالی است که استان کرمان دارای ظرفیت های فراوانی است که اگر شکوفا شود راهکار حل مشکلات اقتصادی است.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی کرمان با بیان اینکه مساله تولید و اشتغال باید در تمام سازمان های دولتی با جدیت پی گیری شود، افزود: باید به دستور مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود به گونه که استاندار کرمان با به کار گیری معین های اقتصادی به کمک بخشها و شهرهای مختلف آمد و اقتصاد مقاومتی را در استان اجرایی کرد.

وی یادآور شد: نیاز به جذب ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه خارجی در استان کرمان داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار