فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه اعتبارات محرومیت‌زدایی در کشور بسیار کم است، گفت: پس از گذشت ۳۸ سال از انقلاب، متاسفانه هنوز برخی مسئولان برای یک بار هم در بعضی روستاها، حضور نداشته‌اند.
کد خبر: ۴۵۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 10 July 2017
سردار محمد مارانی امروز در جلسه کارشناسی و بررسی طرح تجمیع روستایی در استان کرمان اظهار‌داشت: قریب 118 آیه از قرآن کریم در مورد ارتزاق و معیشت مردم نازل شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت مسئول معیشت و امنیت مردم است با اشاره به آیه 4 سوره قریش گفت: در این آیه به صراحت حکومت را مسئول معیشت و امنیت مردم معرفی کرده و یک تکلیف بر مسئولان است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه پس از گذشت 38 سال از انقلاب، متاسفانه هنوز مسئولان برای یک بار هم در بعضی روستاها، حضور نداشته‌اند افزود: خدمت به مردم یک فرصت است که نصیب مسئولان شده و اگر مسئولی نداند که مردم در روستاها با چه سختی زندگی می‌کنند، در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با اشاره به اعتبارات محرومیت‌زدایی در کشور بسیار کم است خاطر‌نشان کرد: در منطقه جنوب‌شرق که بسیار محروم است، همین اعتبارات کم نیز بسیار ناچیز است.

سردار مارانی با اشاره به سفر فرماندهان کل سپاه به این منطقه افزود: با بررسی‌های انجام شده و بازدید میدانی از روستاها، اعتباراتی آورده شده که نیازمند همکاری مدیران دولتی استان برای کمک به مردم هستیم.

در این جلسه معاون اقتصادی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز با بیان اینکه 32 روستا در جنوب استان کرمان وجود دارد که مردم در این روستاها با شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند گفت: آب آشامیدنی در این روستاها آلوده است و مردم فقط یک کپر و یک گونی آرد برای زندگی دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار