مدیریت درمان و دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان در بحث درمان تامین اجتماعی در کرمان هزینه می‌شود گفت: تا پایان سال بخش جراحی قلب باز در بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) کرمان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 10 July 2017
امین فخر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به مناسبت هفته تامین اجتماعی، اظهار‌ داشت: یکی از تعهدات سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان است و سالانه 500 میلیارد تومان در بحث درمان تامین اجتماعی در کرمان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرا شدن طرح تحول سلامت هزینه‌های درمان افزایش پیدا کرده است گفت: این موضوع کار را برای همه دشوار کرده است.

مدیریت درمان و دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان سه بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای کرمان، سیرجان و زرند فعالیت می‌کنند افزود: با 23 بیمارستان دیگر نیز به‌صورت غیرمستقیم همکاری داشته و طرف قرارداد هستیم.

وی با اشاره به اینکه 13 درمانگاه تامین اجتماعی نیز در استان کرمان وجود دارد خاطر‌نشان کرد: در زمینه تجهیزات هر سه بیمارستان کرمان، سیرجان و زرند مجهز به سی‌تی‌اسکن هستند و برای این کار بالغ بر 5.5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فخر افزود: در بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) کرمان با اعتبار 10 میلیارد تومان بخش آنژیوگرافی و رادیوگرافی در هفته کار و کارگر امسال راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 155 هزار مورد بستری و بیش از 12.5 میلیون بار مراجعه سرپایی داشته‌ایم گفت: در سال گذشته 8 دستگاه آمبولانس جدید نیز با 2 میلیارد تومان اعتبار به سیستم درمان استان اضافه شده است.

مدیریت درمان و دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه درمانگاهی در شهر راور در حال ساخت است ابراز امیدواری کرد: این درمانگاه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال در بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) کرمان بخش جراحی قلب باز راه‌اندازی می‌شود افزود: بحث حذف دفترچه بیمه نیز در حال پیگیری است و صدور نسخه پزشک به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار