دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: متاسفانه تاکنون در این زمینه نگهداری و ساماندهی وقفیات هلال احمر در سطح کشور سهل‌انگاری شده است.
کد خبر: ۴۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 10 July 2017
آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان امروز با حضور دبیر کل جمعیت هلال‌احمرکشور برگزار شد.

در این مراسم مصطفی محمدیون دبیر کل جمعیت هلال‌احمرکشور بابیان اینکه هلال احمر باید محل حضور انسان‌هایی با تجربه‌های زیاد باشد اظهار داشت: سیاست ما این است که انسان‌هایی با تجربه عملیاتی سیاست‌گذار فعالیت‌های هلال احمر باشند.

وی با بیان اینکه آمادگی در مواقع بحران از وظایف ذاتی این است و باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد تصریح کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی نیز برای ما اهمیت دارد.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمرکشور با اشاره به اینکه این جمعیت در سال گذشته به عنوان سازمان برتر از سوی ریاست جمهوری در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی انتخاب شد گفت: با توجه به اینکه این مسئله از وظایف این نهاد نیست اما جمعیت هلال‌احمر به‌صورت خودجوش در این زمینه وارد شده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر در سطح کشور وقفیاتی را در اختیار دارد گفت: متاسفانه تاکنون در این زمینه نگهداری و ساماندهی وقفیات هلال احمر در سطح کشور سهل‌انگاری شده است.

محمدیون با بیان اینکه گنج‌کریمی مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در تهران در سمت معاونت حوزه جوانان جمعیت هلال احمر کشور ادامه فعالیت خواهند داد، تصریح کرد: فلاح مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از نیروهای شناخته شده و فعال استان کرمان است و تمام شاخص‌هایی که هلال احمر و مدیر آن باید داشته باشد را داراست.

در این مراسم رضا فلاح مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان کرمان خواستار توجه ویژه دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به استان کرمان شد و گفت: امروز هلال احمر به عنوان موسسه خیریه غیرانتفاعی خاستگاه احیاء و ترویج وقف است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه عزم جدی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، جذب اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، آموزش و آگاهسازی مردم، جوانان و داوطلبان با استفاده از شیوه ها و محتوای به روز و موثراز اولویت‌های این جمعیت است تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در همه زمینه‌ها به ویژه امداد و نجات و تبدیل استان کرمان به قطب امداد کشور از دیگر سیاست‌هایی است که در هلال احمر استان دنبال خواهیم کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار