دبیر ستاد امر به معروف سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان از برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در رفسنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 12 July 2017
علیرضا قلی‌بیگی عصر سه شنبه در همایش نقش حجاب و عفاف در سلامت خانواده در رفسنجان گفت:  در این هفته برنامه‌های خوبی در رفسنجان از جمله این همایش و اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده برگزار می‌شود.

وی با اعلام برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده از میدان شهدا تا مسجد جامع رفسنجان در عصر چهارشنبه، تصریح کرد: در بحث حجاب و عفاف قانون داریم که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده اما این قانون خاک می‌خورد لذا بسیج همچون تمام جبهه‌ها در این جبهه فرهنگی نیز در پیشانی ایستاده و در خط مقدم است تا جامعه را به وضعیت فرهنگی مطلوبی برساند.

وی با بیان اینکه امر به معروف در جامعه مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم تا به اهداف انقلاب برسیم و جامعه سالم و اسلامی ایجاد کنیم.

سکوت متدینین مهمترین عامل بدحجابی

در ادامه مسئول حوزه علمیه دخترانه ریحانه‌النبی (س) رفسنجان اظهار داشت: خداوند امت اسلامی را به دلیل امر به معروف و نهی از منکر بهترین امت معرفی کرده است و همه باید نسبت به انجام این موضوع مهم اهتمام بورزیم.

سکینه ملایی تأکید کرد: همان‌طور که نماز و روزه واجب است ادای فریضیتین نیز واجب است و نباید به بهانه خوف ضرر این واجبات ترک شود.

وی با بیان اینکه بیشترین هجمه‌ای که به زنان وارد می‌شود از نوع پوشش آنهاست و باید این حجاب در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: مهمترین عامل بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه سکوت متدینان و رهاکردن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اهمیت اسلام به مقوله حجاب و عفاف، تصریح کرد: در تعالیم دین مبین اسلام جایگاه حجاب و عفاف از ارزش والایی برخوردار است و باید این جایگاه در جامعه شناخته شود.

مسئول حوزه علمیه دخترانه ریحانه‌النبی (س) رفسنجان اضافه کرد: نوع پوشش زن در مصونیت او در جامعه اثرگذار است به طوری که در عصر جاهلیت برای زنان آسیب‌هایی وجود داشت که با روی کارآمدن اسلام پوشش زن تغییر یافت و زنان عفیفه در مصونیت و امنیت بودند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار