رزمایش عملیات پاکسازی پلیس استان کرمان از سوداگران مرگ و اراذل و اوباش صبح امروز با رمز یا "رسول‌الله(ص)" آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 12 July 2017
رزمایش عملیات پاکسازی پلیس استان کرمان صبح امروز با حضور سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از فرماندهان انتظامی استان با رمز  یا "رسول‌الله(ص)" آغاز شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: این رزمایش با هدف ارتقای سطح امنیت اجتماعی در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگیری سوداگران مرگ، اراذل و اوباش و افرادی که با اعمال مجرمانه خود سعی در سلب امنیت مردم دارند از اولویت‌های این طرح است گفت: در اجرای این رزمایش تمام سطح شهر کرمان از وجود اراذل و اوباش پاکسازی می‌شود.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه رزمایش پاکسازی شهر کرمان با هدف امنیت پایدار و افزایش مشارکت مردمی در ایجاد امنیت برگزار می‌شود افزود: نیروی انتظامی در اجرای رزمایش‌ها در دو بخش اجرایی و مقابله و همچنین در بخش فرهنگی و رویکرد اجتماعی وارد عمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای موفقیت‌آمیز این رزمایش نیازمند همکاری و مشارکت جدی مردم و همشهریان هستیم تصریح کرد: تمامی روسای کلانتری‌های شهر کرمان پس از شنیدن رمز یا "رسول‌الله(ص)" وارد عملیات شدند و با مخلان امنیت در کرمان برخورد جدی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار