مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تهاجمات فرهنگی غرب و دشمنان اسلام که از سال‌ها پیش در جامعه اسلامی ما آغاز شده روز به روز رو به افزایش است گفت: از دیدگاه اسلام حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت‌های اجتماعی زن نیست.
کد خبر: ۴۵۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 12 July 2017
حجت‌الاسلام‌ علی جلالی امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت 21 تیر‌ماه روز حجاب و عفاف اظهار‌ داشت: دشمنان دین اسلام همواره حجاب و عفاف را یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمنان با شبه‌افکنی برای تضعیف دین اسلام اقدام می‌کنند، گفت: بررسی نقش حجاب و عفاف در مصون نگاه داشتن جامعه از کجروی‌ها و پلیدی‌ها، ثمرات و برکات عفاف و حجاب و راههای گسترش آن در جامعه از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه امروزه بیشتر از هر زمانی مبارزه با تهاجم فرهنگی غربی در کشور لازم است، تاکید کرد: پرداختن به موضوع حجاب و عفاف نیازمند کار فرهنگی در جامعه است.

وی با بیان اینکه تهاجمات فرهنگی غرب و دشمنان اسلام که از سال‌ها پیش در جامعه اسلامی ما آغاز شده روز به روز رو به افزایش است گفت: از دیدگاه اسلام حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت‌های اجتماعی زن نیست.

‌جلالی اندیشه محدود‌ شدن فعالیت‌های اجتماعی زنان با حجاب را توطئه دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: این توطئه یکی از ابزارهای مهم به ابتذال کشیدن دختران و زنان است تا از این رهگذر مفاسد اخلاقی در جامعه افزایش یابد و بنیه‌های اعتقادی و فرهنگی و نیز پایبندی به ارزش‌های اخلاقی ضعیف‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه زن می‌تواند با رعایت پوشش و حفظ حدود آن در جامعه حضوری فعال داشته باشد تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف موجب گسترش اخلاقیات در جامعه می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار