استاندار کرمان با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در استان کرمان رشد ۴۳ درصدی داشته است گفت: امنیت و اقتصاد حلقه‌های متصل به یکدیگر هستند که در سرمایه‌گذاری لحاظ می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 16 July 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز در بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای پلیس استان کرمان در طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهر کرمان اظهار‌ داشت: با همکاری و همدلی ایجاد‌شده ضریب امنیتی استان کرمان بسیار مثبت است.

وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتصاد حلقه‌های متصل به یکدیگر هستند که در سرمایه‌گذاری لحاظ می‌شود گفت: کشف مواد مخدر در استان کرمان رشد 43 درصدی داشته است.

استاندار کرمان با بیان اینکه اجراط طرح‌های پاکسازی پلیس در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه بسیار اثر‌گذار است افزود: در استان کرمان همواره در هر ماه حداقل دو جلسه شورای تامین برگزار می‌شود که در تامین امنیت استان موثر است و در صورت نیاز و به صورت ‌العاده نیز جلسات شورای تامین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در استان نیز سبب ارتقای امنیت می‌شود خاطر‌نشان کرد: به‌هر میزان که سرمایه‌گذاری، اشتغال و توسعه اقتصادی در جامعه محقق شود، امنیت نیز افزایش پیدا می‌کند.

رزم‌حسینی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در اجرای طرح پاکسازی شهر کرمان گفت: با اجرای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان، قاتلان فراری نیز دستگیر شده‌اند که جای تقدیر دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار