فرماندار کرمان با اشاره به اینکه طرح شورایاری‌های اقتصاد مقاومتی در محلات شهر کرمان در حال اجراست گفت: مصوبات شورا باید در کمیته انطباق فرمانداری به تایید برسد.
کد خبر: ۴۶۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 16 July 2017
محمد‌علی توحیدی امروز صبح در نشست استاندار کرمان با منتخبین شورای پنجم شهر کرمان اظهار‌ داشت: مردم شهرستان کرمان در انتخابات دوره گذشته مشارکت حدود 80 درصدی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه 413 هزار و 47 نفر در شهرستان کرمان در انتخابات شرکت کردند که در این دوره بالاترین نرخ مشارکت بوده است گفت: در شهر کرمان حدود 286 هزار نفر رای داده‌اند.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه نفر اول متخب مردم با 30 هزار رای و نفر یازدهم با بیش از 25 هزار برگ رای انتخاب شده‌اند افزود: شاهد حضور افراد متخصص و متعهد در این دوره از شورای اسلامی شهر کرمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در امنیت کامل برگزار شد و به تائید هیئت‌های نظارت شهرستان و استان رسیده است خاطر‌نشان کرد: جمعیت استان کرمان حدود 700 هزار نفر است که در وسعت 14 هزار هکتار زندگی می‌کنند.

توحیدی با بیان اینکه دهها پروژه بزرگ شهری در کرمان در حال اجراست گفت: چندین پروژه میراثی و مرمت آثار تاریخی و احداث چندین بوستان از فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سعی شده درآمد‌های پایداری برای شهر کرمان ایجاد شود افزود: یکی از اقدامات مهم دولت این بود که شهر کرمان توسعه پیدا نکند و از حاشیه‌نشینی جلوگیری شده است.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه بودجه شهر کرمان در سال 92 مبلغ 205 میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: این بودجه در سال‌های 93 تا 95 به ترتیب، مبالغ 235، 367 و 600 میلیارد تومان بسته شده و در سال 96 به حدود 650 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار بیشترین ارتباط را با شوراهای شهری و شهرداری‌ها دارد گفت: مصوبات شورا باید در کمیته انطباق فرمانداری به تایید برسد.

توحیدی با تقدیر از زحمات دستگا‌های زیربنایی استان در جابه‌جایی تاسیسات شهری برای احداث پروژه‌های شهری کرمان افزود: سعی داریم در حوزه آموزش به اعضای شوراهای اسلامی به‌طور جدی ورود کنیم.

وی با بیان اینکه طرح شورایاری‌های اقتصاد مقاومتی در محلات شهر کرمان در حال اجراست اظهار‌ داشت: می‌طلبد اعضای شورای شهر کرمان در این زمینه همکاری کنند و در این شورایاری‌ها عضو شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار