سیزدهمین یادواره ۴۲ شهید دفاع مقدس و ۶ شهید گمنام شهر جوپار کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 18 July 2017
سیزدهمین یادواره 42 شهید دفاع مقدس و 6 شهید گمنام شهر جوپار کرمان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) برگزار می‌شود.

امام جمعه شهر جوپار اظهار‌ داشت: ستاد یادواره شهدای شهر جوپار با حضور ائمه جمعه، فعالین فرهنگی، هیئت‌های عزاداری، پایگاه‌های بسیج و دستگاه‌های اداری شهر جوپار تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام محمد‌حسین ایرانمنش با اشاره به اینکه سیزدهمین یادواره 42 شهید دفاع مقدس و 6 شهید گمنام شهر جوپار کرمان پنجشنبه 29 تیر‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود گفت: سخنران این مراسم سردار حسنی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان است.

وی با بیان اینکه این یادواره در صحن آستان مقدس ابناء موسی‌بن‌جعفر‌(ع) جوپار برگزار می‌شود خاطر‌نشان کرد: در حاشیه برگزاری 42 شهید دفاع مقدس و 6 شهید گمنام شهر جوپار کرمان نمایشگاه‌های عکس و نمایشگاه روند تغییر جنگ سخت به جنگ نرم نیز دایر می‌شود.

امام جمعه شهر جوپار هدف از برگزاری این یادواره ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه است گفت: همت جوانان در برگزاری یادواره و جنبو‌جوش در این زمینه بسیار با اهمیت است که از چند‌وقت گذشته در جوپار شاهد آن هستیم.

شهر جوپار در حدود 25 کیلومتری جنوب شهر کرمان قرار دارد که از جهت وجود مرقد منور ابناء حضرت موسی‌بن‌جعفر‌(ع)، شهری زیارتی به‌شمار می‌رود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار