مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ساختار نوین نحوه ارائه خدمات در شعب تامین اجتماعی استان کرمان گفت: ۹۶ درصد از کارفرمایان استان کرمان بدون مراجعه، خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 19 July 2017
علی حسینی امروز ظهر در آئین افتتاحیه طرح ساختار نوین نحوه ارائه خدمات در شعبه شماره 3 تامین اجتماعی استان کرمان گفت: سازمان بیمه تامین اجتماعی امانتدار مردم بوده و در خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام مباحث حوزه تامین اجتماعی تخصصی، حرفه‌ای و کارشناسی ارائه می‌شود گفت: بیش از 50 درصد از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان حدود یک میلیون و 450 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند افزود: 99 هزار خانواده در استان کرمان مستمری‌بگیر بوده که با احتساب افراد خانواده این افراد به 173 هزار نفر می رسد.

وی با اشاره به اینکه سالانه یک میلیون و 200 هزار دفترچه بیمه در استان کرمان صادر و یا تمدید می‌شود خاطر‌نشان کرد: برای عدم مراجعه غیر‌حضور و جلوگیری از شلوغی شعبات و رفاه مردم، خدمات غیر حضوری را در برنامه کاری قرار دادیم.

حسینی با بیان اینکه حدود 43 هزار کارفرما و کارگاه فعال تولیدی در استان کرمان وجود دارد که هر ماه حق بیمه پرداخت می‌کنند گفت: امروزه حدود 96 درصد از کارفرمایان استان کرمان بدون مراجعه، خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام از 43 هزار سفر غیر‌ضرور درون‌شهری در هر ماه جلوگیری شده است افزود: کارفرمایان با مراجعه غیر‌حضور و از طریق حتی گوشی همراه خود می‌توانند لیست بیمه را ارسال و حق بیمه را پرداخت کننند.

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه 145 هزار نفر در استان کرمان دارای بیمه خاص هستند تصریح کرد: 60 درصد از بیمه‌شدگان خاص نیز می توانند بدون مراجعه به شعب تامین اجتماعی خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ساختار نوین نحوه ارائه خدمات در شعب تامین اجتماعی استان کرمان گفت: در این طرح که در سه فاز اجرایی می‌شود مردم با مراجعه به یک کارمندف تمام خدمات بیمه را دریافت و نیاز به مراجعه بین همکاری نیست.

حسینی با بیان اینکه در دو سال گذشته 9 شعبه تامین اجتماعی در سراسر استان اضافه شده است افزود: به‌زودی سه کارگزاری بیمه در شهرهای کرمان و زرند نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی از بدهی معوق 480 میلیارد تومان کارفرمایان در استان کرمان به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در طرح بخشودگی 100 میلیارد تومان شامل بخشش شد و 15 هزار کارفرما درخواست خود را ارسال کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار