مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان از برگزاری جشن های شبانه به مناسبت دهه کرامت در بوستان مادر شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 26 July 2017
محمد ایلاقی در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه مجموعه شهرداری با همه توان با بخش خصوصی همکاری می کند، اظهار کرد: بر اساس سیاست کاری شهرداری مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی، حامی مالی دو شب از ۱۰ شب جشن های دهه کرامت با حمایت بخش خصوصی برگزار می شود.

وی شهرداری را عنوان مردمی ترین نهاد خدماتی عنوان و تاکید کرد: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، جشن های متنوعی در بوستان های مناطق مختلف شهر کرمان اجرا می شود.

ایلاقی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: در همین راستا بخشی از خدمات شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده که برگزاری جشن های تابستانی از این موارد است.

وی از چاپ و توزیع بروشور عملکرد دوساله شهرداری با عنوان «تصویر کرمان» در جشن های شبانه در بوستان مادر خبر داد و تصریح کرد: در راستای اطلاع شهروندان از خدمات شهرداری در دو سال اخیر، ۵۰ هزار بروشور چاپ شده و در این مراسم توزیع می شود.

گفتنی است؛ از شب میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) و به مناسبت دهه کرامت، بوستان مادر میزبان جشن های فرهنگی شهرداری کرمان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار