نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه صنایع در منطقه زرند با مشکل کمبود گاز رو‌به‌رو هستند گفت: صنایع ما که نباید گاز خود را مستقیم از عسلوئیه تامین کنند و دولت باید تا نزدیکی زرند، لوله گاز صنایع را ایجاد و یا تقویت کند.
کد خبر: ۴۷۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 31 July 2017
حسین امیری صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان مربوط به دهستان سیریز زرند اظهار‌داشت: منطقه سیریز دارای ظرفیت کشاورزی به‌ویژه در محصول پسته است.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد صنایع فرآوری این محصول می‌شود توسعه اقتصادی در سیریز به‌وجود آورد گفت: منطقه آماده سرمایه‌گذاری است اما اکثر سرمایه‌گذاران در بحث منابع طبیعی و محیط زیست با مشکل روبه‌رو هستند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با بیان اینکه جاده سیریز به بافق یزد در حال اجراست و بخشی از آن اجرا شده است افزود: برای این جاده ردیف بودجه اختصاص داده شده که باید حفظ و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه جاده کوهبنان به سیریز نیز از آبادی ده‌علی به فتح‌آباد آسفالت شده است خاطر‌نشان کرد: 25 کیلومتر دیگر از این جاده مانده که اگر آسفالت شود مناطق زیادی را به یکدیگر وصل کرده و مشکل شهرستان کوهبنان هم حل می‌شود.

امیری با بیان اینکه مدتی است که پیگیر مشکل گاز صنایع شهرستان زرند هستیم و جلساتی در این رابطه برگزار شده است گفت: با احداث کارخانجات در این شهرستان صنایع در منطقه زرند با مشکل کمبود گاز رو‌به‌رو هستند و باید لوله گاز تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه باید این مشکل صنایع زرند سریعا چاره‌اندیشی شود افزود: صنایع ما که نباید گاز خود را مستقیم از عسلوئیه تامین کنند و دولت باید تا نزدیکی زرند، لوله گاز صنایع را ایجاد و یا تقویت کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاز منطقه سیریز نیز تا زمستان امسال وصل می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار