نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سکوت مسلمانان باعث مسلط شدن آل سعود و استکبار بر مکه است گفت: جنایاتی که وهابیت و آل سعود بر مسلمانان حادث شدند باعث تسلط استکبار بر مسلمانان خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 02 August 2017
آیت‌الله سید‌یحیی جعفری امروز صبح در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس شورا اظهار‌ داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تدبیر و فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) تاسیس شد.

وی نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی مقدس دانست و گفت: امام راحل با تدبیر و درایت کامل نسبت به مسائل امر به تاسیس این شورا کرد و باعث وحدت جامعه اسلامی شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه همکاری صمیمانه و جدی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان بر همه اقشار و دستگاه‌های اداری استان لازم است افزود: همکاری و هماهنگی با شورا در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی باعث وحدت و اتحاد در جامعه می‌شود.

وی با تبریک دهه کرامت بر آشنایی با سیره ائمه اطهار‌‌(س) و شخصیت امام رضا‌(ع) تاکید کرد و گفت: اگر دستورات دین و سخنان امام هشتم شیعیان را سرلوحه کار خود قرار دهیم بسیاری از مشکلات زندگی قابل حل است.

آیت‌الله جعفری با اشاره به اینکه بندگی خداوند فقط در نماز و روزه گرفتن نیست خاطر‌نشان کرد: امام رضا‌(ع) مصداق روشن و بارز بندگی خداوند را تفکر در مورد آفرینش می‌داند.

وی با بیان اینکه وجود مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا‌(ع) در ایران اسلامی بسیار نعمت بزرگی است گفت: باعث تاسف است که امامان ما را مظلومانه به شهادت رساندند و جامعه اسلامی را از وجود آنها محروم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تفرقه در بین مسلمین را دشمنان اسلام همیشه در برنامه داشتند افزود: امروز نیز جنایاتی که وهابیت و آل سعود بر مسلمانان حادث شدند باعث مسلط استکبار بر مسلمانان شده است.

وی با بیان اینکه سکوت مسلمانان باعث مسلط شدن آل سعود و استکبار بر مکه است تصریح کرد: آل سعود با خیانت‌های خود به مسلمانان باعث شده تا دشمن با حربه‌های مختلف بسیاری از مسلمانان را مظلومانه در سراسر دنیا قتل و عام کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار